Posted by : Özgür 15 Aralık 2012 Cumartesi

     Merhabalar Minecraft' la ilgili modlar paylaşmaya başladım ve bazıları yeni olduğu için mod nasıl kurulur bilmiyor . Bende resimli olarak anlatım yapmayı planladım .  Resimleri daha detaylı görmek için üstlerine tıkalynız .




1- İlk olarak sitemize girip indirme linkine "tıklayınız" ve indirin






2-Dosyayı 7zip ,Winzip , Winrar gibi programlar kullanarak açınız .


3-Başlat butonuna tıklayınız ve çalıştır yazınız .



4-Çalıştıra "%appdata%" (tırnak işaretleri yok)  yazınız ve tamama tıklayınız .



5- .minecraft dosyasına tıklayın .


6- "bin" klasörüne tıklayın .


7- minecraft.jar dosyasına sağ tıklayıp  birlikte aç tıklayın . Artık winzip ,7zip , winrar kullanıyorsanız birlikte açın .


8- İlk başta indirdiğiniz modun dosyalarını minecraft.jar' ın içine atın DİKKAT ! eğer META-INF klasörü var ise siliniz 


{ 51 yorum... read them below or Comment }

  1. META-INF klasörünü niye silmek gerekli kardeş söyler misin arkadaş onun serverlara girmeyi sağladığını söyledi de

    YanıtlaSil
  2. meta-inf modları engelliyo

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Merhabalar ßyD@RKW0LF bu anlatım Minecraft farklı bir dil ile yazılmadığı sürece tüm sürümlerde böyle kalıcaktır.

      İyi günler dilerim

      Sil
    2. dsfdsfsd

      Sil
  4. meta inf silinmiıo napmam gerekıo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meta inf a tıkla klavyeden delete tuşuna bas silinmezse içindeki klasörleri sil

      Sil
  5. bende mods Klasöü yok ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft forge indirirsen çıkar

      Sil
  6. ben 1.4.5 optifine yerine mc donalds modunu yüklücem ama içinde sadece iki dosya var onudamı minecraft jara atıcam

    YanıtlaSil
  7. - arkadaşlar mods klasörünün oluşması için minecraft.jar a attıktan sonra oyunu bi açın oyun tamamen açıldıktan sonra kapatın ve tekrar .minecraft klasörüne irin ve orada mods klasörü oluşacaktır.

    -arkadaşlar windows 7 de başlattan ara bölümüne roaming yazarak da appdata daki klasöre ulaşabilirsiniz.

    - META-INF klasörünün silmek için de META-INF klasörünü bir kere tıklayın ve klavyeden delete tuşuna basarak silebilirsiniz.

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ... İyi Eğlenceler :D
    Youtube sayfama belkerim :D
    Sorunlarınız için...

    YanıtlaSil
  8. minecraft.jar a dosya olarak mı zip olarakmı atıcaz?

    YanıtlaSil
  9. abi ben indirdimde minecraft hata veriyor smart movingi yükleyince falan oluyor

    YanıtlaSil
  10. bende meta inf yok
    yardımm

    YanıtlaSil
  11. benim winrar felan yok benim ki windows 8:(
    YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Ali Kınalı Winrarı şu linkten indirebilirsiniz http://www.win-rar.com/start.html?&L=5

      Sil
    2. benimde Windows 8 bende var indirmek çok kolay hemen hemen her sitede var winrar

      Sil
  12. bende meta-inf i ne yasptıysam silemedim klavyeden delete tuşuna basarak,rardaki deleteye bsarak yada sag tiklayip delete files i denedim meta-inf silinmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede aynı sorun var kardeşim ne yaptıysam olmuyor silinmiyor hata veriyor silmeye çalışırken LÜTFEN YARDIM EDİN !!!!

      Sil
    2. Rar dosyasını çıkarın ve öyle silmeyi deneyin işlemi tamamladıktan sonra tekrar rar haline getirebilirsiniz

      Sil
  13. META-INF i silerken minecraftı kapatın
    META-INF yoksa silmiş gibi devam edin
    Appdata bulamaynlar Minecraft>options>Texturepacks>open folder>.minecraft tan o klasöre geçebilir

    herkese iyi günler dilerim...

    YanıtlaSil
  14. abi bende oyun yüklenirken hata veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabar oyunun hata vermesi buyuk ihtimal cracklisini kullandiginizdandir hatayi ss alip atarsaniz yardimci olabilirim :)

      Sil
    2. başka yerden indir cracke gerek yok çünkü crack yasal değil .genelde crack kullanırım ama bu oyun saten ücretsiz niye crack yapıp bu oyun için hapse girme tehlikesi yapıyorsun ki????

      Sil
  15. skydaz dan kolay indirilir modloader veya forge modları

    YanıtlaSil
  16. Harun Alkaşı3 Eylül 2013 16:14

    kardeş bende minecraft jar yok yardum edermisin

    YanıtlaSil
  17. SKYDAZDAN MOD LOADER İNDİRMEDEN İNDİREBİLİRSİNİ

    YanıtlaSil
  18. Kardeş Bende minecraft.jar Yok Ne Yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar minecraft.jar Sorununu Buldum bin dosyasına Girin Orda Minecraft.jar Yokdur Çünkü Adı minecraft :)

      Sil
    2. Lan orospu çocugu adam ol!

      Sil
  19. Meta-inf yok bende ve mod kuruncada bişey olmuyo gayet iyi yani 175 tane modum var ama meta-inf diye bişey yok bende :D

    YanıtlaSil
  20. abi bende bin dosyası yok ne yapabilirim sürümüm 1.7.2 :) acil yardımcı olursan sevinirim gerçekten acil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minecraft' ı komple kaldırın önemli olan dosyalarınızı yedekleyin (yaptığınız mapler) sonra tekrar kurun Minecraft' ı

      Sil
    2. olmadı :( lütfen başka çözüm yok mu

      Sil
    3. versions klasörüne bakabilirsiniz 1.7.2 ile birlikte değişmiş

      Sil
    4. tekrar indir başka siteden

      Sil
  21. abi bende minecraft.jar yok :(

    YanıtlaSil
  22. abi bende bin klasörü yok napıcammm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar indir tüm oyunlarda bin klasörü olur

      Sil
  23. dediğini yaptım ama olmuyo mod lord of the rings mod 1.5.2

    YanıtlaSil
  24. yaaaa abi bin dosyasının içinde minecraft.jar yok nababilirim

    YanıtlaSil
  25. ben yaptım ama sürekli crash report dedi
    daha sonra tekrar girdim bu sefer de mod açılmadı.

    YanıtlaSil
  26. Ben android kullanıyorum winrar nası oluyor

    YanıtlaSil

Yazarkafe

Popüler Konular

Özgür 'den Yazilar
Teknoloji , film , dizi ,çizgi roman hakkında bilumum yazılar
Bütün yazılar bana aittir alıntı yapılması yasaktır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Özgür 'den Yazilar -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Özgür Küçük -