Posted by : Özgür 21 Aralık 2012 Cuma

   Merhabalar siteye 3000 kişiden fazla kişi girmiş 1,5 ayda bende siteye bu aralar aksattığım düşündüm ve yaynılıyacağım şeyleri düşündüm ilk olarak bunu yayınlamayı düşünüyorum .  Herzamanki olduğu gibi 3 bölümden inceleme yapıcağım ve alınılabilirlik seviyesini söylüyeceğim veya seriye devam etmek değermi  yoksa boşuna israfmı diye kitabı dün bitirdim ve kitap ikinci ciltten sonra ilaç gibi geldi hikaye muhteşemdi zaten neden muhteşem dediğimi anlıyacaksınız .


Hikaye : Hikaye gerçekten ikinci ciltten sonra ilaç gibi geldi resmen kitap bi solukta bitiyor sonuna yaklaştığım zaman of az kaldı dedim . Hikaye adından anlaşılcağı gibi Spider Woman'ın sırlarını ve yalanlarını anlatıyor . Spider Woman' ın hikayesi çok güzel geldi insanlar nasıl Spider Man' i çok severler  Spider Woman Spider Man kadar tanındık olsa bence herkes tarafından alınır okunur çünkü çok ayrıntılı bir hikayesi var . Tabi bu işte nasıl Spider Woman' ın komple hayatı değil sadece The New Avengers' taki  hayatını yaptığı ajanlıkları filan anlatıyor tabi bir Wonder Woman kadar olamaz diye düşünüyorum . Üçüncü ciltte Spider Woman' ın bu kitaptaki yerini beğendim . Diğer olaylara gelicek olursak Sentry hala pek etkin değil ve Wolverine hiç gözükmedi nerdeyse biraz sonlarda . Hikaye' yi bu sefer beğendim ve bir puan ver deseler vereceğim puan 9.5/10 verirdim .

Puan = 9.5/10
Çizim : Aslında çizim kalitesi aynı çünkü seri devam ediyor ve devam eden bir seri olduğu için çizen kişi aynı aynı yetenek o yüzden

9/10

  Genel Değerlendirme : Dediğim gibi hikayeyi çok övdüm ama eksik yanlarıda var mesela hep bir karakter üzerinden gittiler seride birtek birinci ciltte hepsini bariz bir şekilde rol verilmişti benim aslında bu konu başlığında artılar ve eksileri değerlendiriyorum  ve 9/10 diyorum

   Kitap bence ikinci cilte göre çok daha iyi ve ben bu seriye devam ediceğim diyorsanız severek okuyacağınız bir kitap ve seriye başlanmalı sorsuna evet başlanmalı diyorum az sıksada kitapları haftada bir okursanız sıkılmassınız ve arada başka çizgi romanlar okursanız daha iyi olur kitap parasını hak ediyor bence
 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Yazarkafe

Popüler Konular

Özgür 'den Yazilar
Teknoloji , film , dizi ,çizgi roman hakkında bilumum yazılar
Bütün yazılar bana aittir alıntı yapılması yasaktır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Özgür 'den Yazilar -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Özgür Küçük -