Posted by : Özgür 23 Haziran 2013 Pazar

     Dünya çapında Twitter' a hangi  işletim sistemli telefonlardan giriyor merak ediyorsanız tam size göre bir harita çıkarmışlar bu harita sayesinde Twitter' a hangi  işletim sisteminden hangi ülkede ne kadar girmiş öğrenebilirsiniz ve bunu tüm ülkerde bakabilirsiniz . Meraklıları için harika bir düşünce bu sayede kendi kullandığınız telefonun işetim sistemi daha çok kullanıyor diye hava atabilirsiniz veya  kullanıcılar kendi kullandıkları işletim sisteminin Twitter' daki etkinliğini kontrol edebilir . Geliştirici iseniz Twitter için bir uygulama geliştiriyorsanız en çok hangi plartform ve ülkede tutar bunu şimdiden görebilirsiniz .

İşte o  harita 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Yazarkafe

Popüler Konular

Özgür 'den Yazilar
Teknoloji , film , dizi ,çizgi roman hakkında bilumum yazılar
Bütün yazılar bana aittir alıntı yapılması yasaktır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Özgür 'den Yazilar -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Özgür Küçük -