Posted by : Özgür 6 Aralık 2012 Perşembe

   

     Merhabalar arkadaşlar National Geographic Channel' ın yaptığı Scam City (Dolandırıcılar Şehri) İstanbul içinde yapmıştı ve  sosyalmedya olsun haber siteleri olsun İstanbul' u rezil etti dediler halbuki İstanbul' un gerçek yüzünü gösterdi diye düşünüyorum ki bence bu turistler için çok iyi bir program  . Neyse bunun torrentini buldum ve size indirmeye sunuyorum .

Torrent Bilgileri : 

Açıklama: "Travel and Escape ve National Geographic Channel kanallarında yayınlanan, turizm şehirlerinde -özellikle- turistleri soyup soğana çeviren dolandırıcıları gizli kameralar ve tecrübeler marifetiyle ifşa eden "Scam City" programı İstanbul'a konuk oldu.   Hanutçu Nuri önderliğindeki Türk dolandırıcı tayfası tıpkı programın konuk olduğu diğer şehirlerdeki meslektaşları gibi hünerlerini sergilediler, anlattılar. Dosta, düşmana korku saldılar.

Not: Video kaydını ben yapmadım. O sebeple kimi yerlerde ortaya çıkan bildirimler kayıtçının olayıdır."

Dil : Türkçe

Torrent Boyutu : 121.51 MB

İndirmek için tıklayınız 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Yazarkafe

Popüler Konular

Özgür 'den Yazilar
Teknoloji , film , dizi ,çizgi roman hakkında bilumum yazılar
Bütün yazılar bana aittir alıntı yapılması yasaktır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Özgür 'den Yazilar -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Özgür Küçük -