Posted by : Özgür 7 Aralık 2012 Cuma

    Merhabalar arkadaşlar  site bugün 1 aylık ve 35 yazı bulunmakta hepsi değilde 2 veya 3 tanesi işinize yaramıştır mutlaka sizden ricam varsa böyle bir durumunuz siteye bağışta bulunabilirsiniz bunun bana katkısı aslına şu programları yasal olarak alırım oyunları yasal olarak alırım ve sizle görüşümü paylaşırım şu oyunu alın şunu almayın deymez diye yorumlarda bulunurum bunda illaki bağış yapın bağış yapmayan yazılarımı okuyamaz demiyor isteyen arkadaşlar bağış yapabilir bağış yapmayanlarında canı sağ olsun  . Sonra herkes elbet belli bir miktar katıcak azda olsa çekilişler yapabilirim çizgi roman , kitap , oyun veya program çekilişleri  yapabilirim mesela ben aslında pek bağış yapılcağını düşünmüyorum ama genede koyuyorum çünkü sitemden büyük bloglarda koymuş sadece 3-4 kişi bağışta bulunmuş o kadar

İsteyen burdan bağışta yapabilir veya yandan




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Yazarkafe

Popüler Konular

Özgür 'den Yazilar
Teknoloji , film , dizi ,çizgi roman hakkında bilumum yazılar
Bütün yazılar bana aittir alıntı yapılması yasaktır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Özgür 'den Yazilar -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Özgür Küçük -