Posted by : Özgür 1 Ocak 2013 Salı

     2012 ' nin en iyi 10 şarkısını seçtim ve bazı yabancı radyoların en iyi  2012 10 şarkısınıda kattım .Bu şarkıları seçerken aslında zorlandım acaba bu şarkı şu numaraya gidermi diye ama liste çoktan çıktı bile


10-) DEV Naked ft. Enrique Iglesias










9-) LOREEN EUPHORIA





8-) LMFAO Sexy And I Know It






7-) David Guetta Turn Me On ft. Nicki Minaj

6-) Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra) Bu şarkının gerçeğini değilde remixleri filan daha güzel diye düşünüyorum





5- will.i.am - This Is Love  Eva Simons






4-) Wisin & Yandel - Follow The Leader ft. Jennifer Lopez





3-) Rihanna Diamond


2-) Carly Rae Jepsen Call Me Maybe





1-) PSY - Gangnam Style Bu şarkı belki sözleri pek iyi değil ama belki 2012' nin en çok konuşulan şarkısı hatta bu şarkı üzerine millet nasıl nasıl klipler çekti belki müzik olarak en iyi değil ama 2012 ' nin en çok konuşulan şarkısı bu  ve dünyanın en çok izlenilen klibide bu






Evet ben bunları seçtim ama unuttuğum birçok şarkı var  aklımda kalanlar bunlar 2012 yılı çok hareketli geçtiğini bu şarkılardan çıkarabiliriz aslında

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Yazarkafe

Popüler Konular

Özgür 'den Yazilar
Teknoloji , film , dizi ,çizgi roman hakkında bilumum yazılar
Bütün yazılar bana aittir alıntı yapılması yasaktır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Özgür 'den Yazilar -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Özgür Küçük -